sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

osaka calling !

toivon, et tossa parin paivan paasta, ku joudun hetkeks Miyaharu-sanille eli mun ar:lle hoitoon muutamaks paivaks, et siel olis sit langaton ni voisin siirtaa vahan kuvia tanne. tosin, jos ei siel oo ni ainaki sit koulussa, johon saatiin jo omat tunnuksetki Michellen kanssa. ( Michelle on saksalainen YFU-vaihtari, joka on siis samassa koulussa ku ma. )

enivei, nyt vahan pictureetonta paivitysta taas. Rika lahti tanaan Tokioon, suorittamaan Universitya sinne siis ja oli ehk vaha haikee tunnelma, ku vietiin se juna-asemalle. ( silla superjunalla jonka nimee en muista, menee kuulemma tunti ja puol Tokioon, ihan kiva ~~ ) mut niin, tuli vahan flashbackkii siita, ku ma olin lahossa tanne, tosin eihan Rika oo toisessa maassa, mut silti. hirveen sad.

nomut, sit mentiin Deiei:n eli super markettiin kattoo mulle puhelinta ja oh, ku olin tos eilen siella yksinani, mut en ollu ku ekassa kerroksessa, ni enpa tienny miten paljon siella myydaan ihan kaikkee ! > DDD aion ehk menna hankkii vahan lehtii sielta joku kerta ! eniveis, saatiin sit mulle kannykka, joka on naiden mittapuul jotenki tylsa, mut mun mittapuul ihan super ! toivottavasti saisin ottaa sen mukaan suomeen *www*


mutsiis, ajattelin tas palata ajassa taakse pain, eiliseen, koska oltiin sillon ravintolassa syomassa ja oli ehk pikkasen hauska ilta :_________________DD
tavattiin siis naiden joku tuttavaperhe, joiden kans syotiin yhessa, et meit oli okaasan, Rika, Erika-chan, Pee-chan, tuttavaperheen aiti ja Rio :_D ainoona poikana. ja se perhe on asunu monta vuotta Amerikassa, joten ne puhu hirveen hyvaa englantii ja sit esim. Pee-chan ( joka oli kai yheksan tai jtn ) kysy mult niin sulosesti "Saraaa, why are you so pretty ?" XD ahh, sulin sille ~~
istuttiin siel ravintolas joku seitteman tuntii varmaan, oltiin vast yolla kotona takas. ja siel sain esimerkiks tietaa et japanilaiset analysoi luonteenpiirteet verityypin perusteella ja sit ku sanoin, et oon B ni ne oli sillai "ooohh, my pace !" ja se oli niin lappa, ku muistan yhest gazehaastattelust vaan sen, et Reita sanoo, et Uruha on my pace XDDDDD nii ja sit ne halus kokeilla mun korvanlehtee koska sen perusteella selvii tuleeks rikas ja pitka elama. mita parempi korvanlehti, sen parempi. ja sit puhuttiin ties kuin pitkaan lavistyksista ja ne kysy kaiken maasta taivaaseen, kaiken mita oon joutunu ain kertoo, ku joku kysyy ._______.

parast oli kyl se, ku tilattiin kaikki sillai yhteiseks, et sit jaettiin ja aluks olin ihan hirveen nalkanen ja olin vaa sillai lol, miks nain vahan ruokaa ja nain hitaasti ja sit jonku kahen tunnin paast olin sillai, lol varmaan naa tilaa viel lisaa ruokaa, ei kukaan jaksa nain paljoo. ja sit tilattiin jalkkarit ( ah, se juustokakku ) ja sit sen jalkeen... lisaa ruokaa ! : oooo plus, vesi oli ilmasta joten aina ku jonkun lasi oli ees puoltyhja, ni kaikille tilattiin uudet lasit vetta !


ja hahaha, Rio haluu lahtee suomeen vaihtariks ! ~~~~~



ei tas sen enempaa, koitan ens kerralla keksii jotain mielenkiintosempaa : )

baibai !

3 kommenttia:

  1. Täähän oli ihan super mielenkiintonen!!

    Awww, nyt se sun sisko sitte lähti Tokioon. :/ Kuulosti siltä et teist tuli jo iha hyvii kavereita ni harmi ettei se nyt jääny pidemmäks aikaa. Mut pidäksä sitte yhteyttä siihe? :)

    Mä tiesin ton veriryhmä = personality jutun, mut en tota korvalehtee!! :D Vähä jännää!!

    Kaikki nää j-rock aiheiset lehet siel on aika kalliita, mut sit taas muotilehdethän on tosi halpoi. Joten kannattaa hamstrailla niit muotilehtii, koska niithän on siel kaupois löydettävissä ihan helposti! :D Niin mulla ainaki oli~
    Sit taas kannattaa ehk ostaa vaa niit musiikkilehtii, jois on jotai tosi hienoi kuvii tai kiinnostavii juttui :) Theehehe neuvoja .... xD

    Vähä siistii sit ku sä osaat lukee niit kaikkii tekstei niist lehdistä!! Sit oon sulle iha kade! :D Oon kyl jo nyt... <3 Ikävä!

    VastaaPoista
  2. Ku luen näitä sun postauksias tulee niin ikävä mun omaa hostperhettäni~ ;__; Yhyy,haluun sinne takaasin! T__T

    Haha,toi "my pace"-juttu on hauska!mä muuten kans aina ajattelen Urskia kun kuulen kyseisen sanan~ xD

    Kysyykö ne muuten sulta ikinä Suomen hammashuollosta tai jtn hampaista ylipäätään? xD Juu,tiiän et kuulostaa iha tyhmältä,mut multa on ainaki monesti kysytty~ ^^

    VastaaPoista
  3. ewerty_ : nojoo, meist tuli ihan hyvii kavereit. kyllahan me tekstaillaan ja mesetetaan ku osutaan samaan aikaan ~

    jep, huomasin kans et musalehet on kalliita :__D katotaan mita tas tulee vuoden aikan osteltuu mut kiitti neuvoist ~~


    Marianna : awww, oli sit varmaa hyva reissu ~~
    Urski on niin my pace ! XDD

    eeehh, ei naa oo kysyny mitaan hampaista. kaikesta muusta melkeen kyl, mut ei hampaista mitaan : oo ehka tulee viel seki aika ku kysytaa XDD

    VastaaPoista