keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

ar's place.

hyvin huono yhteys, mut ei se iloa haittaa :------ ) so pictures. jos tää ihana sivu lakkais lagaamasta ja antais mun tehä mitä haluun.

enivei, oon nyt täällä ar:n luona, tää on ehk kaikist perusjapanilaisin paikka mitä voi vaan olla. mullon oma huone jos on hienot keltaset paperiseinät ja tos mun futonin vieressä on sellanen ihana japanilainen kaappi, mistä kaikki kauhuleffojen pahisruumiit aina tippuu yllättäen. joten voitte ehk uskoo, etten oo ees avannu sitä kertaakaan. ties vaik ei olis kaappi ollenkaa ! no joo, sit tääl on lämmitys-systeemi maton alla ja se on mulla koko ajan päällä, samoin ku toi lämmitysvehje, joka on pikkasen alhasempaa tasoa, ku Matsushimoilla. huomaa kyl, et ne on oikeesti rikkaita. mut okaasan tekee parempaa ruokaaki ku Miyahara-san ! ;___;

eniveis, mä varmaan kulutan saman verran sähköö täällä tän kolmen päivän oleskelun aikana, ku mitä nää kaikki kolme ite kuluttaa vuodessa XDD mut hei, mahdollisuus saada lämmin huone, siit pitää nauttii, koska hostofamirin luona mun huone on ihan järkyttävän kylmä ! oikeesti, tääl nukutaan kahen peiton kans joka yö, joista toinen on paksu fleece ja toinen sellanen peruspaksu Suomen talvipeitto ja silti mullon välil ihan järkyttävän kylmä !

niin, sit tääl on ihan sika pieni kylppäri, joka on jotenki ehk vähä likanen ja sillai. kaikki tääl on jotenki likasta tai sotkusta, ja luulis nyt et Miyahara-sanil olis aikaa siivota ku se on kotiäiti kans ! tosin se on aika vanha, ehkei se jaksa siivoo :_____D

ahahah, täs on nyt semmonen juttu, ettei tää kone suostu käynnistää tota yhtä sivuu, joten joudun tekee erillisen merkinnän, joten joudun sulkee netin eikä se ehkä aukee ollenkaa enää uudestaan, joten katotaan saanko kuvia ollenkaan laitettuu. let's take the risk. plus tästä on kohta loppumassa akkuki ahahha :-----------------DDDD

i miss my home !1

ainiin. pienien vastoinkäymisten jälkeen sain mun kännykän toimii ja sen lisäks sain mun visan toimii, joten im back in the money business !


3 kommenttia:

  1. Muruseni moi. Home sweet home! Onpahan kiva mennä sit takas siihen 'omaan kotiin' kun on välillä eläny kauhuleffasssa. Mut mieti mitä kokemuksia sulla oikeesti on! Nyt on välillä ehkä paskafiilis, mut kun sä mietit niitä jälkikäteen, ni ne vaan naurattaa. Etsi asioista hyvät puolet, niitäkin on aina. Vaikka se, että joku asia on ohi nopeesti. Avaa vaikka se kaappi, niin sit ne ruumiit on pois sielt sen jälkeen. Ja vielä erityisesti huom! Vaikka visa toimii, niin se ei ole limitiltään ihan Paris Hiltonin tasoa...

    VastaaPoista
  2. Oh? Siis, mihin sä oot päätyny? :D Futonit lattialla ja paperiset seinät... Mul on menny jotai ohi! :D

    Mutta! Älä pelkää kauhuleffa-kaappia xD

    Millast ruokaa sä syöt siellä? Onks ollu minkäänlaisii vaikeuksii tottuu ruokaan? Tää mietitytti mua ja äitiä pari päivää sitte :D

    VastaaPoista
  3. olin mun ar:n eli area representiven luona pari paivaa ku mun perhe oli kaikki jossain muualla eika halunnu jattaa mua yksin.

    eeh, ma syon oikeestaan hirveen lansimaalast ruokaa taal host-perhees, ykski paiva oli spagettii ja tomaattikastiketta :___D et ei mul oo ollu mitaan ongelmii, ainoo ni joka ruuan kans on ain jotain kalaa, siis et hirveesti syodaan erilaisii kaloi, mut ma ku yleisesti tykkaan aika mist vaan ni ei oo ollu mitaan ongelmaa ( eika siis ton spagetin kans syoty mitaan kalaa kyl XD ) ja parin kertan ku ollaan ravintolas oltu ni eka kerta oli korealaises ja toinen oli sellast perusjapanilaist, pienet annokset ja kaikkii lihoi ja riisii ym. kaikki mita taal oon maistanu on melkeenpa ollu hyvaa ja sienet oon suoraan jattany syomatta XDDD mut naa ei enaa teekaan hirveesti sellast ruokaa mist en tykkaa ku on kyselly kaikki mun lempiruuat ja sellast ~~

    VastaaPoista