maanantai 9. maaliskuuta 2009

the last one !

tänään on tasan viikkon siihen. et lähen. tänään oli viimenen maanantaipäivä koulussa ja viimenene kerta, ku kävin maanantaina töissä. tuntuu tosi oudolta, ku kaikki valuu käsiin. mut hyvällä tavalla kuitenki :___D
tänään oli myös japanin koe, joka meni paremmin ku ajattelin. tai sit vaan stressasin siihen ihan turhaan hirmu kamalasti ja oikeesti osasinki kaiken.
not.
koska en vieläkään osaa, ku ehk tsägällä joku viis hiraganaa :-----------))

eniveis. ensin ihan normeja kuulumisia. oltiin tossa sunnuntaina kattoo Rainon kanssa Himoshoppaajan salaiset unelmat leffassa. alunperin oltiin menossa kattoo Benjamin Button, mut se meniki vast niin älyttömän myöhään, ettei jaksettu vaan hengata stadissa turhaan, joten mentiin tohon toiseen. oli seki ihan hauska. äitihän on lukenu niitä kirjoja, ja se aina välillä näyttää mulle pieniä pätkiä sillai

"kato Salla, tää on ihan ku sinä, sun pitäis lukee näitä !"

ja mä oon ain sillai no lol, en todellakaan oo tollanen, mut nyt tuolla leffassa iski totuus vasten kasvoja: mul on ongelma shoppaamisen kanssa.
ja nyt mua vähän pelottaa itteäniki, et mitä siit tulee, ku meen Japaniin ja rahojen pitäis riittää vuodeks ihan kaikkeen muuhunki ku kukaan ei oo ostamassa mulle hiuslakkaa tai mitään. enkä saa oikeesti käyttää niitä mihinkään vaatteisiin ja hei, joku Japani = täynnä vaatteita !

niin, että nyt kaiken hyvän lisäks jännitän vielä sitä.

no joo, oltiin sit lauantaina kattoo mulle vielä loput tarvikkeet, mitkä pitää olla ja sain matkalaukun esimerkiks. se on ihan kiva ~tämmönen. se on vähän metallinhohtonen vaaleenpunanen 75 cm, eli _iso_ !
mut hei, paljonhan mul pitääki olla tavaraa mukana.

ton lisäks ostin vielä loput vaatteet ja vähän meikkejä varalle including kaks pulloa mun lemppari hiuslakkaa, mut ruvettiin sit jälkeenpäin miettii, et saaks edes ruumaan viedä hiuslakkapulloi, ku ne on räjähdysherkkiä ? joten nyt on pieni dilemma, mut i'm working on it.


huomenna käyn hakemassa sen transcription of grades:in rehtorilta (joka tarkastaa ne numerot, jotka oon siihen kirjottanu koneelta, joten oon busted sen matikan suhteen .__. ), käyn vaihtamassa yenejä kolmensadan euron edestä ja haen ne 109 valokuvaa ja rupeen tekee sitä albumii. oon on fire ihan huomen : D !

tällä hetkellä teen sillai, et kaikki mitä mul on ollu päällä menee suoraan pesuun ja, ku ne sieltä tulee ni laitan ne suoraan matkalaukkupinoon pakattavien mukaan. mullon oma pieni nurkka meiän yläkerran olkkarissa kaikille mukaan otettaville tavaroille ja viikonloppuna rupeen ihan tosissani pakkaa niitä niin et sunnuntai-illal on jo kaikki valmiin. Tokioon otettavat vaatteet menee tietysti käsimatkatavaralaukkuun ja nehän mulla onki selvillä jokasta asustetta myöten : DD kivan määrän kenkiä oon btg ottamassa mukaan, näkyy tossa kuvassaki XD ja ajattelin viel ostaa japanista lisää :__D


mutta niin, kuten otsikko sanoo, tää tulee olee mun viimenen merkintä Suomesta koska loppuaika tulee olemaan sellasta stressiä ja kiirettä ja häsäystä, et kaikki varmaan tajuu, etten priorisoi blogin kirjottamista etusijalle.
joten, ne jotka on saanu luettuu tänne loppuun asti, saa nyt pienen info-paketin. nääs tuolla japanissa tuun käyttelemään sähköpostia as i have to do some japan works for my teacher here in finland sähkärin kautta niin ajattelin, et no mikäs etten sit siinä samalla vois tehä jtn hyvää muidenki eteen : )) joten, jos muhun haluaa saada yhteyttä ( en meinaan galleriassa ajatellu pahemmin pyöriä ), niin pistää postia alla näkyvään sähköpostiosoitteeseen niin vastailen sitten, kun kerkeän. lähinnä ajattelin jotain sellasta, et jos on esim. ite lähössä vaihtoon ja haluu tietää jotain käytönnänasioita etc. mut saahan sitä kaveritki meilata ihan randomtarkotuksella, se olis tosi kivaa ~ ja tietyillehän lähettelen kirjeitäki, perheen ohella.
here :

sallajapanissa@gmail.com
sallajapanissa@gmail.com
sallajapanissa@gmail.com
sallajapanissa@gmail.com
sallajapanissa@gmail.com


että näin, tämmöstä tänään. toivottakaa hyvää matkaa koska tää tyttö on oikeesti lähössä ! päivittelyä maailman takaa.

xoxo ~

4 kommenttia:

  1. aww, toi kaikki kuulostaa niin jännältä ;__; mut mä toivon oikeesti, et sulle tulee tosi tosi kivaa siellä ! hyvää matkaa, ota kaikki irti, toista tilaisuutta ei tule ~

    (btw, me ollaan aina saatu viedä hiuslakkaa matkalaukus ihan ongelmitta. meil ei kyl tosin oo ollu varmaankaan ku tyyliin yks pullo yhdes laukus, mut emmä usko, et siin on mitään rajaa. ja jos on, nii ei ne jäbät siel muuta tee ku ottaa toisen niist pulloist pois. ainakin uskoisin näin. :3)

    VastaaPoista
  2. lolz mulle on sanottu ettei ruumaan saa viedä painepulloja (aka hiuslakkaa) :--------D ja mun kaverilta oli tosiaan otettu se pois mut emt riippuu varmaan ihan lentoyhtiöstäki tsägäl saatat saada ottaa mukaanki emt.

    ps. aa jotenki outoo ajatella et sä viel panikoit siel ku mä oon jo ollu tääl sen yli viikon :__D mut hee tsemppiä hyvin se menee !

    VastaaPoista
  3. Aaaaaaa!! sä lähet ihan kohta!!

    (ite oon kuljettanu hiuslakkaa muovipussin sisällä ruumassa siltä varalta, että jos se räjähtää. purkki oli kyllä avattu ja vähän lakkaa käytettykin eli se ei ollut avaamaton/täynnä.)

    Pidät sitte tosi kivaa siellä ja päivittelet tänne ja kerrot kaikkee ja... kaikkee!! <3<3<3<3

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi, harmi jos et paljoa voi päivitellä :D Minäkin tahdon Japaniin~

    VastaaPoista