perjantai 27. helmikuuta 2009

time is running out.

kuten otsikko sanoo. se on linja nykyään. tästä tulee hyvin teksti-painotteinen merkintä ja luultavasti vielä asiapainotteinen. koska tänään on jäljellä ruhinaalliset 18 päivää ja tänään koin todellisen herätyksen, kun muistin aamulla, että Fiia on jo lähteny. Se oli aluks ihan järkjettömän absurdia, mut sit tajusin, et 'voi helvetti, kaks viikkoo ja mä oon samassa tilanteessa !'
ja sit vaan sheikkasin ja päässä pyöri ja lsdk tajusin, et tuun olee niin paniikissa omana lähtöpäivän aattonani.

eniveis. nyt oon ruvennu sit ihan tosissani stressaamaan siitä, et muistanko ottaa kaiken mukaan, enhän ota liikaa, käyttäydynköhän oikein lentokentällä etc. ja kaiken lisäks mua on ruvennu pelottaa, et millanen se mun perhe siellä japanin päässä on ja, et eihän ne vaan peru lupaustaan ottaa mut sinne. kirjotin niille kirjeen tossa pari viikkoa sitte, enkä oo saanu niiltä vastausta ( vaik toisaalta, ei niiden tarvikaan siihen vastata ) ja suhtaudun kaikkeen niin yliherkästi, et nyt kelaan tyyliin, ettei ne tykkääkään musta, et mokasin sen kirjeen suhteen. vaikeeta : (

mullon vielä ihan kamalasti tekemistä ennen lähtöö ja tiedän, et osan asioista teen vasta ihan viimesellä minuutilla ennen lähtöö koska tarviin _paljon tekemistä lähtöä edeltävälle päivälle, etten ehtis pelätä ja jännittää lähtöö niin paljon.
mut ajattelin ihan itteäniki varten kerätä pienen to do-listan, jotta sais vähän selkoo paljon on viel tekemistä koska musta tuntuu et vähän suurentelen kaikkee iteki :'D

to do before go go :

ostaa perustarvikkeita ( sukkia, rintsikoita, t-paitoja ) ja matkalaukku ---- mennään hoitaa tää äitin kanssa lauantaina
soittaa yfulle viisumiasioista ---- teen sen maanantaina ku saldo aukee.
hoitaa albumikuvat kuntoon, käydä teettämässä ne ja liimata albumiin kiinni ---- en tiiä millon aion tehä tän.
lukea japaninkokeeseen ( 9.3 ), enkun kokeeseen ( 12.3 ) ja matikan uusintaan (2.3 )
täyttää viimeset kouluarvosanapaperit ja käydä hakemassa allekirjotus ja koulun leima rehtorilta ---- en tiiä millon teen tätäkään.
pakata ---- tän mä hoidan vasta 15.3 illalla.
vaihtaa rahaa ---- tän äiti taitaa hoitaa : )
tehä vielä kaks liikunnan etätehtävää ja palauttaa ne opelle.

sooo. ei tekemistä nyt ihan hirveesti oo, mut tuntuu jotenki et kaikki kasaantuu. ja stressaan vaan niin kauheesti, et ei mitään järkee.
just eilenki Raino ihmetteli, et miten oon vieläki näin rauhallinen, ku kohta jo lähen, mut se johtuu ihan just siitä, et yritän vaan olla ajattelematta koko asiaa niin paljon ku se vaan on mahdollista. ylimääränen stressi saa mut vaan voimaan pahoin.

mut niin. tänään oon sit menossa vähän baila baila med tytti ja saga etc ja h
uomenna keskityn taas enemmän näihin vaihtariasioihin.

tässä tänään oon muutenki tehny kaikkee epävaihtarista sen jälkeen ku aamulla melkeen sain paniikkikohtauksen ja nuijaherätyksen :-----------))

tässä on siis ollu mun tekeminen parin viime tunnin ajan : oon leikkiny tekokynsillä : ))) ja kohta lähen meikkaa ja laittaa hiuksia ja aion siihenki käyttää aikaa pitkään koska se on tekeminen josta nautin ja se saa jännityksen katoomaan.


ei mulla nyt muuta tällä erää

xoxo ~ ☆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti