maanantai 16. helmikuuta 2009

rrandom stuff.


olin parin futisjengiläisen kanssa tossa viikonloppuna risteilyllä, joka osottautuki abiristeilyks, mikä oli hirmu kiva yllätys ! jokainen siellä kelas, et meki oltiin abeja ja sitä seuras tasan hyviä asioita : D siel oli ihan älykivaa eli ens vuonna uusiks totta kai ! ~

käytiin sit lauantaina Tukholmassa, josta mulle tarttu mukaan vaan toi mekko, mikä mul onki päällä tossa kuvassa. biletys-mekoks sen ostin, koska meil oli lauantai-sunnuntaiyöks viel kovat suunnitelmat, jotka kyl feilas, kun Tytti katos ja mä menin nukkuu jo neljältä a.m : ( gina tricosta, ruotsista ostettu ja makso euroissa 14,90. hirmu kiva mekko onki, kuvasta ei näy, mut siin on helmassa sellanen tosi kiva vetoketju.

ja jos jotain kiinnostaa niin Tytin vaatteet on myös kaikki gina tricotista, vyö 17,90 ja mekko 14,90.

ostin kans pikkasen karkkii laivalta koska sehän on ihan måste ! mut niin ihanan nopeesti ku tossa perjantain kolmastoista päivä pakkasin, niin mikään ei sit mennykää putkeen: D otin vaatteita tasan yhelle päivälle mukaan nii, et kuljin samoissa vaatteissa sit siellä kaikki päivät :__D ei se sillon naurattanu kyl.


tänään kävin japanin suurlähetystössä viemässä passin ja certificate of egibilityn, joista mulle väsätään viisumi, jonka saan ens viikolla. sen jälkeen kaikki tollanen pakollinen matkan kanalta olennainen asia, onki tehty ja ainoo mitä mun täytyy enää hoitaa päästäkseni lähtee, on ilmestyy lentokentälle oikeeseen aikaan.

vähän jänskättää, tänään on tasan kuukaus 8D kuukauden päästä tähän aikaan, oon jo istunu lentokoneessa vaikka kuinka pitkään ja lähestyn Naritan lentokenttää dlfkjgk, aika jännää !


mut eipä tässä enempää ~

xoxo !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti