torstai 12. helmikuuta 2009

lähtöstressi !

nyt on alkanu se armoton stressaaminen. lähtöön on enää 33 päivää ja mulla on oikeestaan kaikki vielä tekemättä. mullon vaan kolme viikkoa aikaa hankkia se viissataa euroa, minkä lupasin tehä ja oikeesti, mun tilillä ei oo yhtään sen enempä rahaa, ku mitä siel oli sillon, ku kerroin tästä ekan kerran. oon jopa käyttäny kaikki rahat ihan tietosesti :------------------) tavallaan vähän vituttais.

no mutta, äiti ehdotti, et tekisin listat kaikista asioista, mitä on vielä tekemättä, mitä pitää ostaa ennen lähtöä ja mitä pitää pakata, jotta asiat hahmottuis vähän paremmin. ja niin mä teinki, aika säälittävät pienet listat, joihin en sit lopulta osannukaa kirjottaa, mitä kaikkee pitää pakata matkalaukkuun. en oo ikinä ollu vuotta pois ja viimeks, kun matkustin Skotlantiin _viikoks_ mul oli kaks isoo kassii, joten liiottelen ihan älypaljon matkatavaroissa. ja nyt vuoden tavarat pitäis saada mahtuu 15 kg ja kahteen käsimatkatavaraan ! toki mulle sit voidaan lähettää lisää vaatteita ja toki ostan niitä ihan paikan päältäki lisää, no question about that : D
tässä on eniveis mun lista # 1. jos siitä nyt jotain selvää saa : ) siinähän lukee siis "japaniin mukaan" ja suluissa lukee sen alla : "matkatavararajoitus 15 kg japanissa !" ja ekana lukee matkavaatteet ja sitte käsitavarat.

kelatkaa, noinkin iso paperi, enkä saanu siihen mitään kunnollista ! en suinkaan oo hyvä tässä : ))ja tässä on mun lista # 2. eipä tähänkään hirveesti tullu mitään, joten vaikka oonki käyttäny tunnin mun eilisestä päivästä pohtiakseni tulevaa matkaa, oon edelleen nolla-pisteessä.
ja sekös jos joku stressaa !


mä oon vielä niinki hyvä näissä asioissa, että vaikeutin niitä lisää ittelleni olemalla lukematta viime koeviikkoon, jonka seurauksena sain vitosen matikasta ja joudun uusii sen. ah, miten paljon helpompaa kaikki oliski jos ei sitä tarvis tehä ::: )


mutta, oon myös hyvä unohtamaan stressin keskittämällä ajatukst täysin turhiin asioihin ! ja tänään se turha ( joka ei oikeestaan oo _ihan turha ) asia on matkalaukut ! koska mä en aio tyytyy mihinkään ihan tavalliseen ja tylsään matkalaukkuun, aloin vähän kattelee kaikkii kivoja, ja niitähän löytää ::: D ja mähän oon valmis vaikka tilaamaan sellasen ihan japanista, jos se on niikseen.
esimerkiks tällaset olis aika söpöi, mut koska mun matkalaukussa tila on se pääasia, en voi ihan tosta noin vaan päättää haluavani vaik toista näistä, koska pitää vertailla ja miettiä kokoasioita ja esim. onko kova laukku vai kangaslaukku parempi. ja kai sillä hinnallaki on väliä jonkin verran 8D mut tollanen pallo-rusetti-yhdistelmä on kyl ihan älysöpö, pitääki ehdottaa äipälle tänään ~


but now, jatkan näiden laukkujen ihastelemista ja kohtapuoliin lähenki sitte töihin to earn some money !


xoxo ~

3 kommenttia:

  1. lol munki pitäis tehä pari listaa et mitä pitää tehä ja ostaa ja hoitaa enne 27. päivää mut joo oon melkei onnisutnuki :______D yhtä mä alotinki ja sain siihen listattua ehkä ... kaks asiaa?

    hyvä et joku muuki evottaa noiden kans<3

    VastaaPoista
  2. ooooo sä lähet sit ihan kohta!! vähä jännääää! :D
    Ihania noi matkalaukut <3
    Ja söpön listan teit. Älä huoli, kyl sä saat kaiken ajoissa tehtyy~

    VastaaPoista
  3. Fiia : tää on niin perus. sillai lähtö huomenna ja kaikki tekemättä-tyylillä : DD

    ewerty_ : dlkfjkd kiitoss, toivottavasti oot oikeessa !

    VastaaPoista