lauantai 7. helmikuuta 2009

my room ☆ !

koska siis kaikki muutki tekee huoneistaan ihania kuvauksia enkä haluu olla ernu, niin mäki teen ~ plus, tykkään kuvailla huonettani ja esitellä sitä muille koska se on niin kiva :_______D

so enjoy ~



tältä siis näyttää, kun astutaan sisään mun huoneeseen, ovi näkyyki siinä oikeelle täältä katottuna :-----))
valitettavasti mä en osaa rupee kertoo mistä mikäkin on ostettu, mut jos joku ihan rakastuu johonki tavaraan ni voi tietysti kysyy erikseen ja mä käyn sitte kattomassa lapusta, että mistähän se on hankittu.





ja tässähän näkyy oikeen kivasti sitte toi sohva, mikä tossa ekassa kuvassa näky pikkasen. kaikki varmaan bongas sen siitä ( tai jos ei ni nyt on hyvä aika käydä ettii )
sen verran muistan, et toi juliste tossa yläpuolella on blipposta, jonka varmasti jokanen tätä lukeva tietää ehheh : D se on jostain sarjasta tai lehdestä gunman speed tai jotain, en todellakaan kyseistä sarjaa lue/katso, mut eiks toi kuva ooki aika ihanan hellyyttävä ? 8)
niin ja sohva on ikeasta ja noi vaatemytyt voiki ignoorata ihan huolella.



sitten seuraava kohta. tässä edetään siis vastapäivään mun huonetta läpi, mut tänki kohdan näki jo pienesti tosta ihan ekasta kuvasta. tai ihaan ainaki näki 8------D

joten siis, mun huoneessahan ei oo ollenkaan kirjotuspöytää koska oon niin järkyttävän ahkera opiskelija, et teen läksyt jo koulussa. not. mutta niin, tää on ainoo pöydäntapanen, jonka mun huoneesta löytää ja tääki on yleensä ihan täynnä. pehmolelut on mun heikkous, samoin tyynyt, jotka oon kaikki aika lahjakkaasti saanu jätettyy pois joka kuvasta XD mut niitäki on _paljon. ja toi iso ihaa-pehmo on mun ihan ykköslemppari, se on niin loveable ♥

sit tossa näkyy mun verhot, jotka on ainoo asia, josta en oo ihan tyytyväinen mun huoneessa. ne on jotkut vanhat, jotka oon löytäny täältä ja, jotka vaan sopi tosi ihanasti muihin huoneen väreihin ~ mut ne haluisin kyl vaihtaa viel joskus : <

tuolla näkyy kans mun kaikkea krääsää noissa lokeroissa, mm. hopeanuolet, jotka on mun serkun, tuoksukyntilöitä, joita tykkään polttaa koska niist tulee rauhallinen olo ja ah se on ihanan tunnelmallista. oon myös ennen keräilly kaikkii patsaiata ja keräilen tavallaan edelleenki, et tossa näkyy noita enkeli-patsaita siks. ne on ihania.

mutta mikä tärkeintä, tuolla näkyy mun gazetto-kokoelma :: ) siellä näkyyki hyvin NIL ja RCE, mut on ne muutki siellä ympärillä ::------DD sen lisäks siinä näkyy toksu-kokoelma ja pari muuta j-levyä.
muut levyt näkyyki sit seuraavassa kuvassa.



so here is where i sleep. ja kuten näkyy, sänky on _hyvin hienosti. teen sen joka aamu. noi verhosysteemit on kai anttilasta, mut en mene vannomaan. toi tummansininen seinä tossa sängyn yläpuolella oli eka, joka maalattiin, noi toi toinen vaaleenpunanen maalattiin vasta paljon myöhemmin. toi on siis original. ja nyt se on peittyny paljolti gazettoon, siis Reitaan. siellä näkyy maren tekemä Reita-maalaus ja noin sata kuvaa, jotka oon laittanu.

sängyn päädyissä noilla valkosilla seinillä onki sitte toksu-julisteita. tyynyn päässä on Tom Kaulitzia ja jalkopäässä on kaks ihan bändikuvaa.

sit siinä näkyy mun varsinainen levyhylly, jossa on kaikki muut levyt. niitä on kertyny vuosien varrelta aika helvetisti, tuolta löytyy mm. nylon beatia ja antti tuiskua ihan näin esimerkeiks. hyllyn päällä on kuva missä ollaan Lovexin Theonin vieressä, se on rakas kuva tosiaan ~



ja tässä, kierros saapuu päätökseen. tältä näyttää mun huone sängyltä otettuna, siellä on ovi kuten näkyy. ja vaatekaappien ovissa näkyy an cafen nimmarit ja siinä vieressä laatikosto joka sisältää mun meikit ( jotka yleensä on kyllä siinä laatikon päällä, ihan niinku tässäki kuvassa XD ). ovessa roikkuu miyavi-kassi ja seinällä näkyy tokio hotel-kalenteri vuodelle 2009. eipä tästä sen enempää, toivottavasti kaikki jakso lukee tänne asti :----D


HUOM ! haluisin kuitenki viel huomauttaa tälllasesta pikku asiasta kuin mun huone nykyään :




koska siis, kuten muistatte, Elena asuu meillä ja se on mun huoneessa, joten sinne on nyt laitettu tilapäisesti toinenki sänky ja se sohva on siirretty pois. joten tällä hetkellä mun huone näyttää suunilleen tolta miinus tietenki sissi ( koira tossa keskellä mattoa ), joka ei asu mun matolla koko aikaisesti.
ja ignooratkaa toki sotkut, mutta bongatkaa ihmeessä mun läppäri sieltä lattialta ! näin hoidamme tietokoneitamme.com :---------DD


eli ei siinä sen enempää, ens kerralla ajattelin infota mun hiustenhoitoasioista ja sitte ehkäpä meikeistä ja kohta tää blogi siirtyyki japaniin 8D


xoxo ~ ☆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti