tiistai 3. helmikuuta 2009

announcement part. 2

plus hyvin turha merkintä koska mulla kerrankin on aikaa tehä sellanen : D oon tosiaan päässy jo koulusta että lälläspöö kaikille.tässä näkyy nyt jotenkuten tää mun tänhetkinen lukujärjestys, jonka mukaan vedän nyt siis kuudenteentoista maaliskuuta asti. ei tässä mitään, ihan kivahan toi on, varsinki ku aineet on englanti, japani ja liikunta :----------DD


mutta, täähän ei suinkaan ollu mun announcement-asia ! asia oli sellanen, että sain YFU:sta kirjeen, että japanin YFU on vaihtanu mun koulua siellä eli toisin sanoen, en pääse matkustamaan joka aamu japanilaisia täynnä olevassa bussissa Kiotoon : ( olis ollu niin hienoo !
mutta, mun uus koulu on nimeltään Asahi high school ja se on siis Osakassa, mun arvoiden mukaan aika lähellä mun kotia.

__huomio__! mulla on yks ongelma : en löydä mistään ton koulun nettisivuja : <<<< Asahin nettisivut löysin kyllä, mut en löydä sieltä yhtään linkkiä siihen koulun sivuille. kyllä siellä ihan oikeesta koulusta puhutaan. että jos joku olis tosi kiltti ja omistaa paljon vapaa-aikaa plus on hyvä netin kanssa, niin vois ehk auttaa mua ettimään sen koulun sivuja ? : )



siinä oli kaikki announcement-asiat, nyt päästään siihen turhaan osuuteen ! : DD
esimerkiks vaikka mun uuteen mekkoon, jonka ostin tossa pari päivää sitten. mähän en saa käyttää _yhtään rahaa ennen lähtöä koska kaikki mitä tulee, menee suoraan säästöön.
luojalle kiitos lahjakorteista ! äiti tosin sano, et voi vaihtaa mun lahjakortit rahaks, jotta saisin ne tilille, mut en haluu, koska mun on pakko shopata stressiin, ja lahjakortit on ainoot minkä avulla se onnistuu XD

tosiaan, kävin itiksen one wayssä ja sieltä tarttu mukaan tällanen aivan järjettömän ihana mekko, makso 24.95 8D ja silti mulla jäi vielä 7 e toiselle lahjakortille ja toisessa on vielä 40 e, joten on tekemistä muilleki hypäreille ! ~
tykkään ihan sairaasti tosta helmasta, se on vähän pussimainen ja toi lenkki on sen verran kireellä, ettei mekko nouse vaik juoksis.
täydellinen ostos japaniin siis ! toi ei edes oo mikän lyhyeen mekon ilmentymä vaan ihan kivan pitunenki. oon tosi tyytyväinen ~

etin kans sellasta valkosta villapipoo missä olis tupsu, mut en löytäny mistään
:< oon varmaan vähän myöhään liikkeellä sellasta ettimässä koska kävin itiksen H&M:n, seppälän, Gina tricotin, one way:n ja mangon eikä missään niistä ollu sellasta pipoa !
osaisko kukaan sanoo mistä sellasen mahdollisesti vois saada ?
halusin saada sen ennen perjantaita, et meinaan kyl tehä viel pari tehoiskuu itikseen ennen sitä : D


jossain vaiheessa lähen äitin ja iskän kanssa kauppoihin, koska ne lupas ostaa mulle matkalaukun ja tiedän just millasen haluun ! toivon vaan, et niitä olis suomessa : / ja samoin ne lupas ostaa mulle uusia vaatteita, siis niinku sukkia ja toppeja etc. mitä tarviin japaniin, ettei tarvis käyttää vanhoja kulahtaneita XD tuun näyttää tosi porvarilta sit japanissa vaik oikeesti on ihan P.A koko ajan :___________D


eipä mulla muuta nyt !

xoxo ~

4 kommenttia:

  1. Käy kattoo pipoo cyber shopist, vaik kampist ~
    mä ostin sielt just semmosen harmaan villapipon missä on tupsu. niit oli valkosiiki ^^
    hintaa oli muistaakseni 15e.

    VastaaPoista
  2. ääääääääää mäki haluun shoppaaa >___<
    mut ku mäki säästän matkaa varten.

    Must tuntuu et pidemmän päälle toi, että sun koulu siel Japanis on lähempänä, ni on parempi asia :D <3

    VastaaPoista
  3. mun oli pakko lisää sun blogi lukulistalle, ku rakastan lukee japanivaihtareitten blogei ja muutenki ♥ !

    nii, piti täs kysyy et mis lukios(?) oot? ´ w `

    VastaaPoista
  4. Yumi : kiitos vinkistä, mä itse asias kävinki cyberossa ~ ! valkosissa pipoissa ei vaan ollu tupsuu ni tyydyin mustaan, mut seki on kiva !

    ewerty_ : jep, eiks ooki ärsyttävää ku on kyllä rahaa, mut sitä ei saa käyttää ? ;_;
    ja mäki luulen, et loppuen lopuks se on ehk parempi, ottaen huomioon mun taidon herätä aamusin XDD

    136BARS : nohei, kiva vaan jos lisäät ja toivottavasti tykkäät lukee mitä tänne sepustelen sitte täältä ja japanista of course ~

    joo, mä käyn tuol itäkeskuksen lukioo :----D

    VastaaPoista