keskiviikko 28. tammikuuta 2009

announcements !

nyt on tapahtunu paljon vaihtariasiaa, jotka tuun päivittelee tänne. tykkään tästä, kun asiat etenee johonkin suuntaan.

eli siis, mä oon saanu perheen Japanista ! *ww* oon turhaan pelänny sitä, ettei kukaan huolis mua, koska nyt joku huoli !

asun aika Osakan keskustassa eli suurkaupungissa, mitä toivoin myös ja käyn koulua Kiotossa eli mulla tulee olemaan suhteellisen pitkä koulumatka joka päivä. mut uskokaa tai älkää, mä oikeen odotan sitä, et pääsen istuu tunniks aamusin bussiin keskelle japanilaisia. siitä tulee niin hienoa !

eniveis. mun perheessä on hammaslääkäri-isä, kotiäiti, 15-vuotias veli ja 18-vuotias sisko, joten ihan ihanteelliset sisaruksetki 8D 18-vuotias tyttö varmaan tietää myös jotain gazetosta vaikkei ite kuunteliskaan, joten sen avulla tuun löytää mm. Osakan parhaat levykaupat ja such ! ja ehkä ne on myös samassa koulussa mun kanssa, joten ei tarvi mennä ekana päivänä yksin. aah. *jännitys laantuu* XD

jännittävää tässä on se, että Tokion leiriltä joudun matkustamaan viel Japanin sisäisellä lennolla tai sitte junalla, Osakaan ! ja vasta siellä se perhe on mua vastassa.

mut _en _jaksais _odottaa _lähtöö !


toinen announcement--- ainii, voisin ehkä kertoo siitä mun koulusta ! se on Ritsumeikan High school ( kaikki googlatkaa jos kiinnostaa ! ) ja niinku appareantly se on joku urheilu/tiede-koulu XD

eipä siinä muuten mitään, mut mähän en oo hyvä urheilussa _enkä tieteessä XD tosin, jos siellä on tyttöjen futisjengi vaikkapa, niin kyllähän mä siihen meen, et ei siinä mitään : D
eniten mua hämää kuitenki se, ettei noilla koulun sivuilla missään lue, et onks siellä koulupukua ja kuvissa näkyy joka toisessa puku ja joka toisessa ei pukua. e ? enkä mä osaa japania niin hyvin, et voisin lukee niiltä japaninkielisiltä sivuilta yhtään mitään :'D


noniin, toinen announcement ! on se, että me ollaan luvattu ottaa saksalainen tyttö-vaihtari meille. sen nimi on Elena ja se on siis mun ikänen. se tulee tiistaina tänne eli mulla on __pajon___ siivousta tehtävänä koska se tulee asumaan mun huoneeseen. oon tosi kikseissä koska nyt mulla on tääl kaks kuukautta niinku yökyläkaveri ja voin näyttää sille kaikki kivat paikat Helsingistä ! 8DD

mut sehän on siis meillä vaan kesään asti ja on asunu Suomessa jo puol vuotta, et sen kanssa pystyy puhuuki jo Suomea. mut se tarvii perheenvaihdon koska tässä sen nykyisessä perheessä niiden asiat ei kai natsaa ihan yhteen.

nojoo, mut tää on kiva juttu !


( ps, jos joku ei oo sitä vielä tajunnu, niin ulkoasu on muuttunu, ja oon tosi tyytyväinen tähän nykyiseen vaikkei tästä mitenkään Reita näy : ( Fiia on tän ulkoasun tehny, et mä en todellakaan voi ottaa tästä kunniaa : DD )


xoxo !

4 kommenttia:

  1. Minä huomasin että on uusi ulkoasu! Ja se on IHANA~ tosi nätti!

    Ja oikeestiiiiiiiiiiiii me puhuttiin täst jo eilen mut en silti pääse yli täst et sä oot menossa sinne!!!!! :D Niin siistiiii!!! <3<3<3<3<3

    Ja saksalainen vaihtari? Woohohoo, vähä cool!

    VastaaPoista
  2. ewerty_ : aaaww, sä huomasit ! kiitti, mäki tykkäänn ~ se on just mua sillai !

    oooh, sä saat ehkä sit tutustuu siihen vaihtariin, ettei se jää ihan yksin ku mä lähen pois ! ; D

    VastaaPoista
  3. "ja niinku appareantly se on joku urheilu/tiede-koulu XD" <-- joo mun koulu on kans hirveen menestyny urheilussa ja on tiede/englantipainotteinen :D et mielenkiintosta tulee olemaan ku en ite myöskään oo mikään urheilija ja tieteistä tajua mitään 8D

    VastaaPoista
  4. ayuw : niinpä, ah miten mielenkiintonen vuos siitä tuleekaan : DD

    VastaaPoista