perjantai 16. tammikuuta 2009

meh waz shop !

oi kyllä, tiiän, ettei mulla olis varaa shoppailla, mutta, hei c'moon, mulloli 75 minuutin hypäri niin että yhyy, minkäs teet jos kauppakeskus on ihan vieres : ( ja nyt oon tosi hyvällä tuulella, koska aahhhh materialismionnellisuus ! u know ; ) mulloli 82 e, kiitos kuukausrahan, mut nyt mullon ruhtinaalliset 20 e. joskus käy näin, minkäs sille mahtaa. nhh.
tässä nyt mun ostokset miinus kynnet korvikset ja ponnarit. tossa on siis musta neule, josson ihanat kultaset napit, hopeiset sukkikset ja harmaat säärystimet. ne on kaikki gina trico:sta. sitten noi farkunnäköset on ne ihanat farkkulegginsit onlysta, joita oon jo ikuisuuden haaveillu : ) mun mielestä on ihan loistava idea kehittää legginsit, jotka näyttää farkuilta, mut tuntuu legginseiltä, koska mä en tykkää käyttää housuja, mut tartten farkut esim. Japaniin, joten nyt mullon ;; ))

haluisin tässä viel mainita yhen pienen vitutuksen aiheen ja se on yhet legginsit ja yks paita gina tricosta. oon halunnu ehkä __ikuisuuden_ sellasii kiiltävii legginsei, jotka maksaa backstreetissä nelkyt euroo ja gina tricossa 19.90 e. mutta, kuinka ollakaan, niit legginsei ei ollu itiksessä ku l ja m-kokoi ja ne on mulle ihan liian isoi : (( ostannn ehkä tänään ne vielä kaupungin ginasta tai sitte uuden palkan tultua ~

se toinen juttu on sellanen ihana paita, lyhyt huppari ns. ( josta laitan vielä kuvan tänne, kuhan kerkeen ostaa XD ), joka makso 29.90 e, eikä mulla ollu siihen rahaa : <<<<<<>

tänään on TASAN KAKSI KUUKAUTTA siihen, ku lähen. itse asiassa, tähän aikaan kahen kuukauden päästä oon istunu lentokoneessa jo 7 tuntia ja 45 minuuttia. myönnän, J Ä N N I T T Ä Ä ! rupeen tajuu tätä asiaa vasta nyt ! XD


ummhh, en nyt höpöttele tänne enempää koska rupeen laittaa noita kynsiä kiinni ( mä sovin itteni kanssa etten ostais tekokynsiä enää ennen lähtöö koska ne heikentää niin paljon omia kynsiä ja haluisin ne hyvään kuntoon, mut yhyy broadwayllä oli ihanat uudet eikä ne maksanukaan mitään koska sain lahjakortilla ostettuu ni minkäs teet : < ) ja sitte lähen kattomaan twilightin vihdoin ja viimein :D:D:D odotan sitä innolllaaa !


tässä vielä mun koulupäivävaatetus ( koska vaihdan sen illaks ; ) )



mekko on spirit storesta ( suosittelen itäkeskuksen spirittiä, se on musta paras ! ps bb-sauli oli siellä töissä ! XD )
vyö on varmaan onlysta ja
legginsit (jotka ei tossa näy kunnolla, mut ne on tumman harmaat sellaset liskonnahka-kuvioiset ) on H&Mstä.

sillee, hiukset kyl feilaa tänään pahemmin ku koskaan ennen et yhyy evotan : <<<<<<<<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti