keskiviikko 7. tammikuuta 2009

firrrsst skoooldei ☆

aahshfslekfl lomanjälkeinen eka koulupäivä tänään.
uskotte varmaan, et odotin tätä ku kuuta nousevaa, ou jees.
not.


mut kaikki meniki aika yllättävän hyvin. tosin heräsin yöllä neljältä siihen, et mun juliste putos seinältä DD : säikähdin sitä ihan ja olin aika kyrpiintyny koska en saanu sen jälkeen enää kunnolla unta.

mut, heräsinpä ainakin sit hyvin kuudelta, ku en ollu unessa. jouduin jopa pakottaa itteni makaa paikallaan viel etten ihan kuudelta jo nousis. voi kyllä, niin kävi XD


ehin aikasempaan bussiin ja kaikki oli hyvin. kunnes toka vikalla tunnilla iski kauhee väsymys. lfjdf.


stressasin ihan kamalasti kaikista koulujutuistaki, mut loppuen lopuks ei ne enää tunnukaa niin pahoilta. Annaki vähä autto ja silleen, kaikki hoituu ~


rupeen stressaa tästä vaihtarijutusta paljon enemmän ja kjännittää jo ! tajuun ain välil, et oon oikeesti alle kolmen kuukauden pääst lähös toiselle puolelle maapalloo. cool !

mutta ! sain sen ihanan laukun tänään *www*

äippä kävi ostaa sen töidensä jälkeen ja ahh, oon aika kiitollinen. tykkään siit tosi paljon !
(ps kuva vähän sukkaa koska otin sen vähänniinku webil ku en löytäny mun kameraa : < )

silleen, heippaa !


ps. en osaa sillee säätää näiden kuvien kanssa, en saa silleen montaa kuvaa samaan postaukseen ja ne menee vaan tolleen tyhmästi ja pilaavat tekstii eikä niitä saa vierekkäin ;__; oon huono koneiden käyttäjä, mut osaisko joku silleen _yksinkertasesti_ selittää miten noiden kuvien kans ollaan ? ~



3 kommenttia:

  1. aaaa toi laukku, ihana! mist ostit~?
    ps: oon random stalkkeri :---)

    VastaaPoista
  2. asd be happy tääl alko koulu jo maanantaina D-------'':

    nii ja noita kuvia pystyy sillee siirtää hiirellä ku painat sen napin pohjaan ja sit vaan siirrät :'D lol emmä kyl tienny et auttoko mitää tai ku en ees kunnolla ymmärtäny tota ongelmaas XD

    VastaaPoista
  3. ps. ostin tän laukun mic macista ~ forumin mic macista jos ollaan ihan tarkkoi :)

    VastaaPoista