maanantai 5. tammikuuta 2009

my 2am CINDERELLA

oho. oon taas huomannu, et päivä kulu ohi, enkä mä oo tehny yhtään mitään. en todella tiiä miten tässä näin kävi : OOOOOO

ehkä lievästi jopa hävettää. mutta ! tänään mä ajattelin vielä värjätä ne hiukset koska eilen feilasin sen suhteen. samoin ajattelin nyt ladata ton muccun levyn koneelle, et voisin kuunnella sitä muualtaki ku kajareista ja huomenna aion käydä ostamassa sen ihanan laukun koska mullon nyt kakskymppii tilillä : ----------------- )))

ilmottauduin muuten tänään taas töihin, ehk kuukauden tauon jälkeen, koska oon pakottavassa tarpeessa rahan saannin suhteen. pitäis kerätä 500 e kokoon 69 päivässä ja tällä hetkellä mun saldo tosiaan on se kakskyt euroo miinus huomenna 9,90 ( ah alennusmyynnit )

... koulu rupee lähestyy, enää kaks päivää lomaa. joista toinen meni nyt tässä, katos tällai tuhka tuuleen. huomenna vähän menee siihen shoppailureissuun ( siis, meen __vaan käymään mic macissa ja ostan sen laukun, en _mitään muuta ! ). toisaalta, sainpahan vihdoinki katottuu sen nlsg:n kokonaan. .... tuntuu vaan, et loma on menny tosi nopeesti ja nyt ku olis aikaa tehä jotain, ni ei itse asiassa oo enää lomaa yhtään.

eniveis, nyt meen syömään, mut tuun illal varmaan viel laittaa kuvaa mun uudesta reita-avaimenperästä, jonka teen tässä kohtapuoliin ~ ja ehkä myös juurikasvuttomista hiuksista myös, ah odotan niitä 8)

baaiii !

1 kommentti: