sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

tadaima !

oon pahoillani ettei nyt tuu kuvia ja et ei oo a(imagine pilkut paalle)-kirjainta koska taa on perheen kone, ku mun omaan ei saada nettia which is so sad.

mut enivei, ajattelin et kaikkii kiinnostaa ilman kuviaki. tosin mul on hieman kiire kirjottaa nyt ku lahetaan kohta ravintolaan. mut joo, oltiin tossa viikon orientation-leirilla Yoyogissa, Tokiossa ja ei vitsi niita tyyppeja siella on nyt jo ikava ! aijotaan teha pari tokio-miittia tassa vuoden aikana.

mut oli se niin ihanaa ku joka aamu aamupalalla ku kaveltiin siel (oltiin niinku ainoot blondit muistaki vaihtareista siella ! ) ni joka puolel kuulu supatusta, pojat toni toisiaan et kato kato ja tytot oli sillai kiree, kiree ! tuntu vaha filmistaralta :______D

japanilaiset on niin jarjestelmallisia ihmisia et ihan sattuu, meianki returneet teki kaiken niin tarkasti ohjeiden mukaan ja, ( taa on paras ) opetti meille miten pitaa taitella meian lakanat ja joka kerta oli sillai "ookke ?" ja me vaan "hai hai, ookke." se oli niin ror. muutenki niit lentavii lauseit tuli aika paljon tokioviikon aikan.

unfortunately me ei saatu menna sen memorial centerin ulkopuolelle, joten kateltiin vaan joka ilta ikkunasta shibyan valoja ja kelattiin ihania asioita ja huudettiin yohon reitan, hiron ja yuusuken nimee XDD ahh, oh the days.


nyt oon ollu kaks paivaa taal Matsushimojen luona ja naa on superihania ihmisia, oikeesti ! Rika on niin natti ja mun otooto Rio on niin hyva tyyppi vaikkei se puhu eegoo yhtaan. mut oli se ehk vaha sulosta ku Rika sit kirjotti Riolle puhelimeen lauseen ja sit Rio oli sillai "whatto geemu you like ?" :___D ihana ihminen.

enivei, taa on tosi lansimaalanen talo ja oikeesti naa on niin porvareita et ei mitaan rajaa. taa on niin iso ja valosa ja mul on oma iso huone ja oh the joy. mut naa kissat on ihan tyhmia, ykski puri mua jo ! .____.


mut joo, meen tasta pukee ku lahetaan kohta ravintolaan syomaan. oon niin vasyny ku oltiin koko paiva Kiotossa kattoo temppeleita ja ei vitsi ku voisin jakaa teian kans ne kuvat, mut kuten jo sanoin, en oo omalla koneella.



pitakaa hauskaa siella in finrando, maki pidan hauskaa taalla ! toivottavasti antikku-keikka oli hyva, haluun kuulla sit siitaki kaiken XDD



sara-chan

7 kommenttia:

  1. aajes oonki odottanu et kuulis vähä et mite sielki menee ! :---DDD (pst. ku puhut tos monikos nii tarkotakko siin jotai toista suomalaista vaihtaria vaiketä?XD)

    mut joo, muaki tuijotetaan tääl ihan kauheesti nii voin vaan kuvitella kuinka sua sit noil platinablondeil :___D siistii et tykkäät perheestäs, mäki rakastan näitä keiden luona oon nyt mut viikon päästä pitäis muuttaa lähemmäs koulua en haluu ;---;

    mutjoo ei mulla sen ihmeellisempää :__D

    VastaaPoista
  2. oijoi, mä haluan Japaniin... iski himotus tätä lukiessa ;_;

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa vaan niin siistiltä ! O__________________O Oon ollu sun lähdön jälkeen sillai voi saatana tulee olee vaikee lähtee mut sä muistutit miten ihanaa siellä on ! Ja sun nettiongelmasta tuli nyt mulle yks selvitettävä asia . . . Mut kiva kuulla et siel on kaikki hyvin ja et sun perhe on ihana ja sillai 8)
    Usko tai älä niin mulla on törkee ikävä, jaksele siellä ja nähään jossain vaiheessa ♥

    VastaaPoista
  4. ääh, lopetan sun blogin lukemisen, en kestä oon _NIIIN_ kateellinen sulle ! XD Oikeesti... Siel on varmaa ihan sairaan siistii! Pidät oikeesti tosi hauskaa siel, ja päivität useesti! :D <3

    VastaaPoista
  5. LDSKFGLKREDTRLKTRNAW SALLA OOT ELOSSA ;;________;

    ...... oon vaa koko vitun viikon lagannu elämässäni sillee "... hmm .. mitä tekemistä ... en tiiä .... en jaksa olla koneella ... ei tekemistä .... tylsää ......"

    ..

    hassua ku oot siellä toisella puolen maapalloa. äsödk yhyy. tuntuu jotenki nii orvolta. tottunu siihe et sullon vähintää yks merkintä galleriassa per päivä ja nyt sitte ku kattoo sun profiilia nii 6 päivää? wtf.

    ... mut on ollu ilmeisesti hauskaa? pojat kuolaa teitä niiku kissat rottia, mahtaa olla aika muksua :''D muista toimia naisellisesti (= potku jalkoväliin !) jos ne rupee ahisteleen :<

    asd en keksi mitää XD jatka hauskanpitämistä ja päivitä blogias tosi usein, je?

    ikävä ♥


    ( PS DESPA TEKEE TOUKOKUUS KIERUTETTA EUROOPPAAN AÖSLDJFGÖLF GAAAAAAAAAA NE TULEE VARMASTI SUOMEENKI KO HIZU RAKASTAA SUOMEE AAAAAA TÄÄ ON KUOLEMA ;;_______;;;;; dökgjf daösessaaasadtr6yhj räöy43k1 .. )

    ( pps joo tosson mun liverjoma tunnus toi ku en jaksanu kirjauuta sisään tänne kommentoidakseni XD .... kai mut tunnistat, huh? :< vinkki, soot blondi ja moon basisti ! )

    VastaaPoista
  6. Aaaaaa SALLAAAAA!! <3<3<3<3 Oon odottanu että tuut kirjottaa tänne ja vihdoin sä tulit!! <3

    Ihanaa, että sulla on menny hyvin siellä. Oikeesti, oot niin söpö ku laitat noita japanilaisia sanoja tonne välii, sähän oot päässy heti mukaan kaikkeen toimintaan siellä :D

    Ja joo, blondi tukka vetää ihmisiä puoleensa. Varo vaan siellä ;D

    Ja Antikkujen keikat oli LOISTAVIA!!! <3

    Mut oikeestiiiiiiii vähä jännää että sä oot siellä nytte! :D Mun on jotenki tosi hankala tajuta sitä. Oon tavallaa kans vähä kade. Haluun kans Japanii asuu! Joku päivä viel meen~

    Toivottavasti tässä jonkin ajan kuluttua pääset omalle koneelle, tuut kirjottelee lisää ja lähettelet kuvia sitte kans! ^^

    P.s. ei ne kissat nyt niin pahoja oo hei ;)

    VastaaPoista
  7. Fiia : anoo.. ku puhuin monikossa, tarkotin joo muita yfyvaihtareita joiden kans hengasin tokion orientation campil : D oi, sun pitaa muuttaa ? sadd... mullon niinku tunnin koulumatka mut meen sen kuulemma Rion kans samaa mataa joka aamu.

    Zara : haha, uskon et iski :___D

    Veera : joooo, nettiongelma on ikava. mut siis jos paasis johonki paikkaan missa olis langaton ni saisin netin toimii, ku taalla on salanen naiden himassa. miss u tooo ♥

    Yumi : oi oi, ala lopeta alaka oo ! on taal ihan siistii kyl XDD

    mare : joo, mulle on hoettu et jatkien kans pitaa olla varovainen taal koko ajan XDD

    yhyy, en oo enaa niin datis ku ennen ! yritan olla, kohtuudella XDDD

    paivitann !

    ewerty_ : joo, usko tai ala, mut tuntuu vahan hassult kirjottaa suomee,ku en oo puhunu sita niinku viikkoon koht ollenkaa :__D

    VastaaPoista