perjantai 12. kesäkuuta 2009

angst o/

koska onnistuin liikuntapaivasta saamaan ittelleni kunnon flunssan ja oon talla hetkella ihan valmis hirttaytymaan tohon meian pihan palmuun, niin paatin sit tulla pistaa tanne pari kuvaa ( nyt ku oon niin onnekkaasti onnistunu hoitaa tan niin, et kuvia kans pystyy laittaa ! ) randomeista asioista.
ja koska kuvat kertoo enemman ku tuhat sanaa ni saastyn kirjottamiselta tan hirveen paansaryn hyvaks--
siina on nyt kuva meian liikuntapaivasta ( joka ei siis ollu armeijapaiva, alkaa luulko vaarin : DD ) tossa on kuva mustasta tanssiryhmasta, joka on parhaillaan esittamassa japanilaistyylista tanssiaan tuomareille. ne oli ihan alyttoman hyvia oikeesti !

meilla oli siis nelja ryhmaa, oranssit, mustat, siniset ja punaset, ja jokanen esitti oman tanssinsa. ma kuuluin siniseen, mut tanssiin en osallistunu, koska oli semisti vaikee ( ne treenas sita kuukauden etukateen joka paiva viis tuntii koulun jalkee ja kaks aamulla ja sit ruokatauoilla ), mt Misha selviyty hyvin oman ryhmansa tanssist kyl !

enivei, sinisen tanssi voitti jee !


siin on mun maskotti, jonka lenttiskerhon Minami ja Hana oli ite tehny-- ne teki kaikille tollaset Doraemon-pehmolelut ja siks toi kuva on otettu tollai peilin edes, et nakisitte et siel takapuolella lukee サラ = sara = mun nimi taalla. tietty peilissa se nakyy kaanteisena, mut enivei ! pointti !

ja tasta paastiinki kivasti aiheeseen mun huone :-------------D joka tanaan naytti talta :



siivoon sen viikonloppuna ! mut tossa vasemmalla alanurkassa on niinku sit ovi-- sillai, oon just oven vastakkaises nurkas ottamas kuvaa.

ja siina kaikki nakee mun koulupuvun tuolilla :________D

sit naatteko noi julisteet tossa sangyn vieressa ? siina on mulle kaikki tarkeimmat asiat ja lahempaa se nayttaa talta :

siina on mun gazeton juliste ihka ekasta lehdesta, jonka taalta ostin, sen alapuolella on kolme kuvaa lapista, jotka mun mummi lahetti kirjeessa, sit siina on kortti myos mummilta, jossa on ahvenanmaalainen mokki kesamaisemine, sen vieressa on sarjakuva, jonka aiti ja iska mulle lahetti. sen ylapuolella - vahan huonosti nakyvana - on gazeton keikkalippu ja sen ylapuolella on mun ite tekema kalenteri, joka kerto mm sen, et kaks paivaa sitte oli tasan 7 kk ennenku mun lahto himaan tapahtuu :--------(

nojoo, sit kalenterin vieressa on Rainon kaulakoru, sen vieressa on naiden mulle ostama buddhalainen pahanhengenkarkotin ( josta kerroin siina Mie-merkinnassa ), ja sen vieressa on Emmin antama koru, jonka alla on myos Emmin tekema Reita-kortti ;__;


ja viimeisimpana, muttei vahaisimpana, tassa on tiiviste mun luokkalaisten tekemista tervehdyksista mulle-- ne kirjotti kaikki erillisen lapunki, mut ope tiivisti kaiken yhelleki, mika mul sit on seinalla. on ne alkuperasetki kyl tallella.




eli tassa nain ! ekana siina lukee niiden nimi ja sit sana, jonka ne haluis, et opin, ja sit niiden muut terveiset-- ja niissa papereissa on viela kaikkia kuvia, mut en nyt rupee jokasesta kolmestakymmenesta ottaa kuvaa tanne. on ne sopoi kyl !



2 kommenttia:

  1. voi miten japanilaiset on aika ihania ja huomaavaisia. Voisit ottaa vähän opiks :) Mut kuulostaa sille et sun elämä on alkanu järjestyy siel jo ihan ok. Ikäväterkuin täältä...

    VastaaPoista
  2. Vähän söpö toi sun luokkalaisten tervehdys-juttu! Ja awww, ihanaa että sul on tommonen seinä sun tärkeistä jutuista <3 Mua jotenki yllätti se, että toi sun huone oli niin... tavallaan ihan ku OMA HUONE. :D Tuntuu taas enemmän siltä, että sä ihan oikeesti oot siellä ja sun ELÄMÄ on siellä. Mun on selvästi vieläki vähän hankala ymmärtää sitä sillee oikeesti? :D
    Jaksele~ <3 Ei pieni flunssa sinua kumoon puhalla. :)

    VastaaPoista