keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Tokyo

// huom. haluun huomauttaa, et jos hamaa lukee tota tekstii ni en yllaty - kirjotin sen keskiviikkoiltana mut olin liian vasyny postaamaan ( lol ), joten teen sen nyt. mut voin kertoo et enempaa tekstii on turha odottaa : DD plus koska oon hurahtanu facebookin ihmeelliseen maailmaan ni en nyt jaksa panostaa tahan niin paljon hahaha : D

---


palasin tana aamuna tolta pikkuretkeltani Tokyoon ja sen jalkeen oon himassa vaan nukkunu ja datannu - oon edelleen tosi vasyny ja paata sarkee taaa fuckin kuvilla saately ja miljoonien eri sivujen paivitys, et tast tekstis en lupaa mitaan maata mullistavaa : D
mut tosiaan, Tokyosta jai vaha univelkoja koska kerran sinne oli menty, ni turha siel sit nukkua oli !
meil oli siis kouluista lomaa viime perjantaista huomiseen asti erilaisten kansallisten vapaapaivien takia.

ma lahin heti viime perjantaina yobussilla tokyoon ja olin aamulla kuuden paikkeilla shinjukussa, josta mun hostsisko Rika tuli sit hakee mut himaansa. rika asuu sellasessa opiskelija-asunnon tyylisessa mestassa, jossa se omistaa siis pienen huoneiston, jossa on eteinen/keittio, vessa ja makkari/olkkari-systeemi. ku laitettiin sinne makkariin mulle patja lattialle ni siel ei sit muuta tilaa ollukaa.


( haha, valihuomautus, Rio ei ikin kerro okaasanille mtn ja nyt se soitti ja ilmotti et on vasyny ja haluu, et joku hakee sen asemalt ja ku okaasan kysy, et miks ni Rio vaan ilmotti, et no sil oli tanaan konsertti jossai tas lahel ku on siis koulun musabukatsus ja nyt tuol kaydaa pient tappeluu puhelimes :____D ... taysin off the subject. )



mut kuitenki nii---- olin siis lauantaista tiistaihin siella ja tiistaina tulin sit taas yobussilla takas kotia pain. ja tokyossa aikataulu oli joka paiva aika taynna. kaks ekaa paivaa hengattii Rikan poikaystavan Ruin kanssa aamupaivat kaksistaa ja iltapaivast lahtien Rikan kanssa kolmistaa ku se paas toista ja lauantaina kaytiin Akihabara ja Ikebukuro ja sunnuntaina sit Shibuya ja Harajuku.

maanantaina tapasin Veeraa ja mentii yhessa Disneylandii ja sit tiistaina nain Ilsea ja hengattii yhes Harajukul, mm. kolme tuntii karaokes laulamas gazettoo ja sit vaa kaveltii kasikades pimeel harajukul jotain siltoja ja kelattii tulevaisuutta ja kaytii kattoo paikat jois gazeil oli haastattelut ja ah ♥



mut koska oon oikeesti jo niin alyvasyny ja kyllastyny tahan koneen hitauteen ni pistan vaan kuvia ja kerron tallai lyhyesti et oli aika yabai reissu ja meitsihan menee viel asuun Tokyoon joku paiva !












ps. lupaan parantaa merkintojen laatuu seuraavaan mennessa, taa oli ehk paskin mita oon ikin kirjottanu : DD

3 kommenttia:

  1. Oi oi oiii, Tokion reissu! Vähän kivaa et pääsit näkee Veeraaki! :)
    Oot selvästi käyny läpi ne trkeimmät. Vähänkö mäki haluisin joskus asuu Tokiossa... Sä oot jo askeleen mua lähempänä, asut oikees maassa noita suunnitelmia ajatellen ;D

    VastaaPoista
  2. En sit alkanut itkeen täällä tai mitään... Justiinsa vähän aikaa sitten vaan selailin mun vanhoja Japanin-reissun kuvia, erityisesti kaikki vilkkailla Tokion kaduilla otetut kuvat sai mut niin haluamaan sinne takaisin. Tahon takasin. ;_; (Sitten kun on rahaa niin meen sinne vähintään kuukauden lomalle tai jtn!)

    VastaaPoista
  3. Vau. Sinä elät juuri sitä maailmaa johon minäkin haluan joskus osaksi : )
    Toivonmukaan edes joskus pääsen käymään Japanissa, jahka oppisin kielen ja elämäntilanne sallisi.

    VastaaPoista