lauantai 16. toukokuuta 2009

photopost.

eli en nyt jaksa tähän pahemmin mtn kirjotella, mut laitan kuvia meiän talosta, jotta tajuutte, etten todellakaan elä missään perusjapanilaisessa ympäristössä :---------------D
mun oma reaktio, ku näin tän mestan, oli sillai " ei helvetti, kuin mä voin elää tääl, ku on niin siistii ! "
mut loppuen lopuk voin kertoo, et oikeesti tääl on kissankarvoi joka puolella ;;; )))

ja ei, vaikka tää kuvissa näyttää hirveen synkältä ja yhyyltä ni oikeesti se on tosi kiva ja kodikas, ku siihen on tottunu : ))




here we go ~ tässä on näkymä meiän ovelta, kun astutaan sisälle. elisiis eteinen ja ulkoota päin talon kuvan näkeeki sit galleriasta : ) vasemmalle jää näiden buddhalaishuone, mut en siitä viittiny rupee napsii kuvia vaik onki ainoo japanilaistyylinen huone, mut en tiiä kuin pyhä se on ja sillai joten-- varmaa ymmärrätteki.



tässä on olohuone. eteisestä käännyttiin siis oikeelle, jotta päästiin tänne. ja toi telkkari ei vaan näytä älyisolta vaan se ihan oikeesti on sitä, parempi ku meiän telkkari suomessa !
että tossa me sitte vietetään aikaa sillon ku ollaan yhessä. Rio, okaasan ja otosan tykkää makoilla tos matolla ja kattoo telkkarii, mut mä yleensä istun tai löhöön keittiön pöydäl ku hämää toi lattial makoilu. enkä vielä kertaakaan oo nähny et kukaan käyttäis noi valkosii nahkatuolei, mut ehk ne on vaan koriste tai tilan täyte tai jtn :______D ihan jees.



tässä on sit keittiö ja sen verran havainnollistusta, että toi pöytä on aika lailla kohtisuorassa telkkarin vasemmalla puolella olevaan sohvaan nähden. tuolta on semi-ihanteellist kattoo tv:tä ja syödä samalla, mikä ei siis suinkaan oo millään tavalla epäkohteliasta täällä :___________D

mun paikka on tossa ikkunanpuoleisilla tuoleilla päätypaikan vieressä. en oikeestaan ees tiiä, miten siit tuli mun paikka, kaipa mä vaan menin siihe jotenki istuu ja sen jälkeen se on vaan jääny XDD ku nyt tarkemmin ajattelee, ni mulle oli varmaa tarkotettu pääty, kert Rika ja Rio istu luultavasti vastapäätä niin et Rio oli mun paikal, mut nyt se on Rikan paikal ja lol.


--- ahaha, gomenne, en millään jaksa enää odottaa, et tää kone latais noi loputki kuvat. joten yläkerrasta ette nyt saa kuvaa, ettekä liioin vvessasta tai suihkusta XDDD mut samaa mallia ne noudattaa, joten voitte kuvitella mielessänne ~
seuraavassa postauksessa sit luokkaretkestä ja vähän enemmän kuulumisia.

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. wow missä palatsissa sää oikeen asut siellä :o
    hiukanko on nätti paikka ! :D

    VastaaPoista
  3. toi eteinen näyttää aika karulta, mut muuten iha älymakee kämppä kyl :---O

    VastaaPoista
  4. Ei tosiaan oo ihan perus japanilainen koti! :D
    Toiha näyttää iha joltai muotisuunnittelijan kodilta! Sellane... viimeistä designia kaikin puolin! :D

    VastaaPoista
  5. ehkä mikään ei oo niin tyhmää kun lukee sun blogii ja päiväkirjaa ! oikeesti aiheutat mulle niin suuret paineet, syökää päänne. jos mun perhe on hirvee niin muutan teille :33

    VastaaPoista
  6. Bechu : haha kiitti ~

    andou : kyl se ehk semisti onki, ku seinätki on vaa harmaat kivee, mut hirmu kiva silti ~

    ewerty_ : niin nayttaaki eiks vaa ! : D

    Veera : mä vakuutan sulle, et sun perhees tulee asuu pienemmäs mestas kert yleensä japanilaiset asuuu, mut saattaa seki kiva olla : DD

    VastaaPoista